Add a header to begin generating the table of contents
- Restoran Car Lazar (0 km)
- Motel Čačak (0 km)
- Nacionalna kuća Brvnara (0 km)
- Čačak (0 km)
- Konak Gospodara Jovana Obrenovića - Narodni Muzej (0 km)
- Umetnička Galerija " Nadežda Petrović " (0 km)
- Umetnička galerija Bogića Risimovića - Risima (0 km)
- Vila Biciklisti (0 km)
- Manastir Vujan (1 km)
- Manastir Ježevica (1 km)
- Opština: Čačak
- Poštanski broj: 32000
- Pozivni broj: ( +381 ) 32
Vremenska prognoza:
Hotel Beograd se nalazi u centru Čačka, na gradskom šetalištu.
Ovaj hotel je jedan od najstarijih primera secesije u Srbiji i jedan od najstarijih hotela na ovim prostorima.
Gostima nudi ukusno dizajnirane i moderno opremljene sobe, kvalitetnu uslugu i savršenu lokaciju.
Hotel Beograd je građen 1898 i 1899. godine, a svečano je otvoren 01. 01. 1900. godine.
U sastavu hotelskog objekta nalazi se:
– smeštajni kapacitet u 35 luksuzno opremljenih soba i apartmana
– restoran
– kafana / bar
– kazino
– sala za konferenciju sa svom pratećom tehničkom opremom
– gratis poslovni servisi: fotokopiranje, fax., računar sa Internet vezom
– priključci za Internet u svim sobama – besplatno
– wireless Internet u lobiju hotela i baru, kao i
– room service
KAFANA
Kafana hotela “ Beograd „ ima kapacitet od 80 mesta. Na samom gradskom šetalištu nalazi se letnja bašta od 90 mesta. U prostoru kafane obezbeđena je bežična Internet konekcija, a značajne sportske i ostale događaje možete pratiti preko velikog LCD televizora.
RESTORAN
Izuzetno prijatno ukomponovane boje enterijera, u kome dominiraju veliki vitraži sa motivima starog Čačka u spoju sa modernim elementima plafona i ukusno odabranim nameštajem stvaraju izuzetan ambijent restorana. U restoranu ima 90 mesta i predstavlja idealno mesto za ljubitelje hrane. U njemu se mogu organizovati poslovni ručkovi, manje proslave, tematske večeri i sl. Bašta restorana kapaciteta 20 mesta nalazi se pored Rimskih termi iz III – IV veka, koje boravku na terasi daju posebnu draž i lepotu.
Toplina enterijera i udobnost, srdačnost i gostoljubivost osoblja, kvalitet usluge samo je deo ukupnog doživljaja koji daje inspiraciju za ponovne dolaske.